
- Német és Osztrák - adóügyekkel kapcsolatos profi segítség egy szakértő csapattól, akire biztosan számíthat a következő években is! - Az a célunk, hogy a jogos lehetőségek szerinti, legtöbb visszaigényelhető adót segítsünk visszatéríteni ügyfeleinknek!
- Német és Osztrák- adóbevallások elkészítését, adóvisszatérítések megigénylését és teljeskörű ügyintézését vállaljuk magánszemélyeknek és egyéni vállalkozók részére egyaránt.- Az alábbi szolgáltatásoka vállaljuk ügyfeleinknek adóügyekkel kapcsolatban.: - Német és Ausztriai adóbevallások és adóvisszatérítések elkészítése, ügyintézése, - az igénylési folyamat teljeskörű lekövetése egészen a záró határozatok értelmezéségi, - igény esetén a Magyar adóbevallás elkészítése profi Magyar könyvelő bevonásával, - Az osztrák és német adóhivatal részére szükséges jövedelemigazolások (E9) kihozatala a NAV-tól. - Ausztriai - adóvisszatérítés - Alkalmazottaknak - (pl: kőműves, asztalos, segédmunkás, kisegítő, mosogató, felszolgáló...) - Németországi - adóvisszatérítés - Alkalmazottaknak - (pl: kőműves, asztalos, segédmunkás, kisegítő, mosogató, felszolgáló...) 
- Referenciáink - Számunkra tényleg nagyon fontos, hogy elégedett legyen a munkánkkal!- Mára több ezer elégedett ügyféltől kaptunk rengeteg pozitív megerősítést Németország, Magyarország és Ausztria minden pontjáról. - Reméljük, hogy Ön lesz a következő ügyünk másik fele, aki ír majd nekünk a közös sikerek után elégedettségéről! 
- Munkamenetünk adóügyekben- Az alábbi rendszerben vállaljuk ügyfeleink számára a korrekt és szakértői ügyintézést Német és Osztrák adóügyekben.:1- Ön Megkeres minket telefonon vagy emailben vagy egyéb úton - Ide kattintva megírja nekünk, hogy milyen ügyekben kéri a segítségünket. Kérjük, hogy amennyiben lehetősége van rá minnél többet írjon egyéni helyzetéről! 2- Kiküldjük az adatbekérőnket és szerződésünket - Attól függően, hogy Önnek hogyan kényelmesebb. Online vagy póstán. (Az online gyorsabb. ;) ) Azt tudnia kell, hogy nálunk rendszerek vannak és ügyfélnyilvántartás, CRM, GDPR,... Mi egy csapat vagyunk, ahol az ügyintéző kollégák naprakészek mindenkinek az ügyével és gyorsan utána tudnak nézni minden lényeges információnak ami fontos lehet! 3- Elkészítjük az ön által kért szakmai anyagokat - Maximálisan odafigyelve az Ön egyéni helyzetére amit az adatbekérőnkön megadott, minden szabályt betartva készítjük el az Ön papírjait és igényeljük meg az összes lehetséges járandóságot, amit csak lehet! Ezen a ponton állítjuk ki a számlát a munkánkról. 4- A teljes anyagot beküldjük a hatóságoknak - Miután Ön aláírta a szükséges dokumentumokat, és kifizette az ügyintézési díjat, kollégánk a komplett anyagot postázza a kinti hatóságok felé és lementjük a rendszereinkbe, hogy tudjuk igazolni a beküldéseket és képviselni tudjuk az igazát hatósági kérdések esetén is! 5- Kezeljük a hiánypótlást / kiegészítés kéréseket - amennyiben van ilyen - Nálunk a teljes folyamat benne van az egyszeri fix díjainkban! A hiánypótlások kezeléséért sem számolunk fel extra díjakat! Mi nem kérünk százalékot vagy sikerdíjat semmilyen ügyintézés után. Szerintünk az nem korrekt! - FONTOS!! Bármilyen értesítést kap, küldje azt el számunkra mielőbb emailben és/vagy póstai úton, hogy időben tudjunk reagálni azokra! A határidők betartása az Ön felelőssége is, mi csak akkor tudunk segíteni ha Ön időben küldi az információkat! 6- Értelmezzük a határozatot - Az igénylés zárásaként amikor a hatóságok küldik a határozatot, akkor azt értelmezzük Ön számára is. Remélhetőleg együtt örülünk elsőre is, mint sok ezer elégedett másik ügyfelünkkel, de ha a határozatban olyan tételt látunk amiért még érdemes küzdeni akkor természetesen fellebezni fogjuk azt és megküzdünk az utolsó Eurócentért is! Velünk úgy érezheti majd, hogy egy hajóban evezünk a sikeres ügyintézésért! 
- Ajánlatkérés - Adóbevallás elkészítésre vagy adóvisszatérítés igénylésre - Számunkra nincs "buta" kérdés és mindenben igyekszünk megértően és szakszerűen segítségére lenni! - Küldjön üzenetet bizalommal Ön is! 9225, Dunakiliti Pf.: 2Telefonon:
 - H-P: 09:00 -tól, 18:00 -ig.
 Emailben:
 Munkaidőn kívül is olvassuk az üzeneteket. Kérjük írjon pár sort, hogy Önnek miben tudunk segíteni és szakértőnk hamarosan jelentkezni fog.+36204691404
- 1. KINEK ÉRDEMES OSZTRÁK VAGY NÉMET ADÓVISSZATÉRÍTÉST BEADNI? - 2. MIKOR KÖTELEZŐ ADÓBEVALLÁST BEADNI AUSZTRIÁBAN VAGY NÉMETORSZÁGBAN?- 3. MI AZ ÚTIKÖLTSÉG VISSZATÉRÍTÉS ÉS HOGYAN MŰKÖDIK?- 4. KI KAPHAT EGYEDÜL KERESŐI VAGY EGYEDÜL NEVELŐI PÓTLÉKOT?- 5. MILYEN EGYÉB ADÓALAP CSÖKKENTŐ TÉNYEZŐK VANNAK?- 6. MENNYI IDEIG TART AZ ADÓVISSZATÉRÍTÉSEK FELDOLGOZÁSA?- 7. MENNYI IDEIG TART AZ ADÓVISSZATÉRÍTÉSEK FELDOLGOZÁSA?- 8. ALACSONY JÖVEDELMŰ, PL. HETI 20 ÓRÁS MUNKAVÉGZÉSRE JÁR-E ADÓVISSZATÉRÍTÉS?- 9. Mi az alapvető különbség az alkalmazotti és a vállalkozói adóbevallásban? - 10. Mennyi adót kapok vissza és mikorra jön meg a pénz a Német vagy Osztrák adóm bevallása után? 
TEL: +36204691404
EMAIL: iroda@
Üzletfejlesztés: Schleer
website by: Webrevelem
A webolal üzemeltetője: Visszatérítők Kft.
A weboldal tárhelyét a Dotroll Kft. üzemelteti.
cégjegyzék száma: 0809033167
adószáma: 29260124-1-08
postázási cím: 9225 Dunakiliti, Pf. 2
székhely: 9225 Dunakiliti, Rév u.70
Nyilvántartja a Győri Törvényszék Cégbírósága.
Kamarai nyilvántartási szám: GY29260124
© 2016, Minden Jog fenntartva. - ADATKEZELÉSI SZABÁLYZATUNK ITT - Minőségi Iránelveinket ITT olvashatja.





